Post by unrundownpuworl on Feb 12, 2022 14:01:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Mechs ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Mechs IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Super Mechs 2022 version ▞▞▞
Ret kedeligt efter min mening. Du tilpasser en mech og kæmper. Den bedste (og eneste gode del) af dette spil er mængden af tilpasning.
Det er et godt spil, men der er så mange fejl, der gør det dårligt 1 opdateringerne siden super mechs blev udgivet Jeg elsker den gamle version, men de ville opdatere det, så jeg ikke havde det sjovt, og derefter tvinger de mig til at købe tokens bare for mission, der ikke engang er værd at bruge tokens, bare for at de skal skrue mig af og give mig en sundhedspakke, plus at priserne er meget høje, jeg vil hellere spise en cricket end at betale for poletter.
Jeg mistede min konto, fordi den ikke ville give mig mulighed for at signere med Google Play Butik. Ret venligst
Jeg kan ikke komme ind i spillet. Jeg gennemførte selvstudiet, men så sagde den, at jeg havde brug for internet, så da jeg kom hjem og prøvede, lod det mig ikke passere velkomstskærmen. Jeg lukkede appen og prøvede, men det virkede ikke, så jeg prøvede at slette mine fremskridt (hvilket ikke var meget), og det virkede stadig ikke, men nu kalder det mig som bare s. så slettede jeg spillet og downloadede det igen, og det gjorde det samme, så jeg slettede mine fremskridt igen, og der skete ikke noget anderledes. løs venligst dette problem og snart.
Dette er sket for mig flere gange. Når jeg er færdig med en chef, går min forbindelse af en eller anden grund, og du vil aldrig gætte hvad .... JEG MISTER BYTTEKASSEN, kan dette ordnes og kompenseres for den kasse, jeg lige har mistet. Tak skal du have. Hvis du vil kontakte mig yderligere om dette, så send mig venligst din Gmail, så vi kan ordne dette. Tak skal du have. Rediger 1, e-mailen er ugyldig.
Hej! Spillet er virkelig godt, og jeg nyder det, men jeg slettede det for en uge siden, jeg downloadede det i går, og nu bliver det ved med at sige netværksfejl, når mit WiFi er fint, det lader mig slet ikke spille, hvis du kunne rette det, ville det være godt . Tak skal du have.
Spillet siger, prøv at oprette forbindelse igen, men det tager lang tid, jeg håber, at udvikleren kan ordne det, og det er til tider ustabilt
Fantastisk spil, men jeg har ikke spillet det i rigtig lang tid, og de gamle point forvirrede mig til at indløse alle mine mytiske sjældenhedsgenstande.
Troede det var et godt spil i starten, men på et vist tidspunkt vil du møde folk med lavt niveau Mechs men et enkelt op-våben, som næsten man skyder dig. Det er dem, der brugte hundredvis af dollars på at opgradere et enkelt våben, og da de får 2 omgange, og du får en, dør du altid.. medmindre du bruger penge
Memes Wars Azione qbwe
Denne awsome jeg kan lide den, men den er også svær, men jeg elsker den stadig, men det ville være awsome, hvis der var mere let at få tokens
Super Mechs 動作 enzs
Den lader mig ikke loade ind, og den fryser bare om mig, når jeg er på et indlæsningsskrig
Spillet er godt nu, men jeg mener, jeg har et problem, når jeg logger ind, bringer det nyhederne, men når jeg lukker det, dukker indlæsningsskærmen op, og den indlæses ikke, så løs det.
Det er godt, jeg spiller det meget, men når jeg kæmper i arenaen nogle gange, når det er min tur, vil det ikke bruge angrebet. Så vær venlig at rette det
Trist. Jeg har spillet dette spil i 7 år, og jeg kan huske, da der ikke var nogen vægtgrænse. Og folk havde stadig flere chancer, end de har nu. Da der var en egentlig kampagne, der gav mening. Jeg kan huske, da der ikke var nogen mytiske sager og en egentlig varebutik, hvor det hele ikke var op til heldet. Jeg kan huske, da du kunne logge på, gå på din mekanik og bygge noget andet end nedluknings- og energidræningsmekanismer. Jeg kan huske, at jeg kunne logge på spændt på at spille. Jeg kan ikke huske hvad det her er.
Betal for at vinde. 2000 tokens for 17 premium-pakker? Ja ja, penge. Jeg er omkring niveau 33, og jeg har kun omkring 578 tokens fra slibning uden brugte tokens, og tilbuddet varer et par dage. Ja ja, penge. Men handler spil ikke om sjov? Hvorfor er tilbuddene så dyre? For at få disse tilbud skal jeg betale penge. Hvis jeg vil vinde og NYDE min spiloplevelse, har jeg brug for disse tilbud. Ja ja, penge. Åh min! Det ser ud til, at nogle spillere har købt tilbuddet og dominerer arenaen! JA JA, PENGE.
Efter at have lavet vejledningen bliver spillet ved med at sige "tilslutter til server, vent venligst", mens jeg har 24/7 net i mit hus. Så kan du ordne det? Fordi hvis du kan ordne det, så ordnet det.
Kampagnen er okay nok, og den er overordnet set ikke forfærdelig, mit eneste hængende er, hvor forfærdelig PVP-matchmakingen er, især ved lav rang.
Spillet var sjovt. Var det operative ord. Når du når et vist niveau, spiller du stort set kun mod betaling for at vinde spillere. Du kan se dette, fordi et af deres våben vil gøre mere end 100 energiskader ved at immobilisere din mech efter den første tur. Hvis jeg er på samme niveau, hvorfor har jeg aldrig set et våben som dette? Er det fordi jeg er en værre spiller end dem? Nej, det er fordi jeg ikke brugte penge på spillet som dem.
Godt spil MEN DER ER ET PROBLEM, fordi kan du tilføje login i kongregate, fordi jeg spillede det på min konto
Spillet opdateres ikke I ÅR! De tilføjer kun nye våben og ting og plyndrer, matchmaking og bogstaveligt talt alt andet er stadig slemt! Og det er kedeligt at spille nu. Især landbrug! Pls opdater spillet! Hvad fanden laver du devs?! Er du stadig oppe at forbedre eller ej!? Fordi dette spil er klar til at lægge på graven!
Super Mechs Aksiyon ptdy
Betal absolut for at vinde spil... Dengang, hvor vi faktisk kunne købe kasser med mønter... Men nu kan du kun købe det med token, hvilket betyder, at du skal købe tokenet med rigtige penge... Sådan et skraldespil ...
Spillet er anstændigt, når det ikke fejler. Teknisk support til dette spil er ubrugelig. flere forsøg på at rapportere problemer, og de er aldrig kommet tilbage til mig. Bortset fra det er konceptet sjovt, men det betaler sig bestemt at vinde.
Jeg har spillet dette spil fra første gang, det blev udgivet som et flashspil med metalbyggende ting, jeg kan ikke engang huske, at jeg voksede op med dette spil, det er virkelig sjovt, slibningen fokus alt. Jeg elsker bare, hvordan dette spil voksede
i byg kan endda komme i spillet og spille, så det fryser og sidder fast og laver lyd
Hej dette spil er en af mine yndlings, men efter opdateringen er jeg ikke i stand til at bruge de guddommelige relikvier y er dette problem, når jeg ikke er i stand til at opgradere min mekanik fra legendarisk til mytisk, jeg håber du kigger nærmere på det, så jeg skal opgradere min kontonavnet er vishal22 pls se nærmere på dette problem resten af tingene er det bedste, jeg lever for at spille det
Forfærdelig. Fryser så ofte, at du ikke har lyst til at spille. Alt for mange annoncer. Fryser så meget, at du ikke kan nyde at spille det. Stadig ingen support eller fejlrettelser siden dit svar. Flere e-mails og anmodninger om teknisk support sendt. Folk spilder ikke din tid eller penge på dette spil.
Det var anstændigt godt tidligere, men nu er det middelmådigt, den strategiske planlægning, der var nødvendig for at balancere din mekanik var fantastisk, du skulle have ikke-energiafhængige våben, god køle- eller varmekapacitet og gennemtænkte anstændigt kraftige våben kombineret med en kampstrategi, men nu kan det betale sig ekstremt meget at vinde, de øverste rækker er domineret af spillere, der investerer store penge i spillet, jeg genstartede i går, jeg er rang 17 nu, og det viser: "15 PREMIUM PACKS FOR 2000 TOKENS."
Jeg hader det, jeg gennemførte 1v1 sidste boss sindssyg tilstand, jeg døde knap (7Hp tilbage) Så står der pludselig, at jeg tabte og ikke får nogen præmie. Pliss fix denne fejl, jeg bruger mere end 300 perle bare for at slå den, men jeg taber
Kan du tilføje flere typer tak! Som alle venner vil have flere typer! Vores mechs kan være mere afbalancerede og stærke! Samt give mytiske ting i premium-pakker tak!!!! Mindst 1% mytisk.
Jeg kan huske, da dette spil var en fløde af afgrøden, ikke betale sig at vinde så meget tilpasning og strategi, men nu er det bare dårligt som et spil og i den overdrevne mængde af tilføjelser.
Jeg ville give det en 5 stjerne, men det vil ikke lade mig opgradere min mech, og det vil ikke lade mig købe bryst. nu vil den ikke lukke mig ind. Venligst fix det.
tutorial slutter aldrig, og så holder appen op med at fungere
Dette var et godt spil, men hvis det har en offline kampagne, vil jeg være meget glad, for jeg bruger kun data, hvis du tilføjer offline kampagne, jeg bedømmer denne 5-stjernede plss devs
Vi kan få gratis genstand ved at spille hårdt nemt af token være pro lav din mechs 2500 hk for at vinde hårdt nemt, hvis du er fysisk har du brug for 2000 hk for at vinde otem portal.
En gang forlod jeg spillet i 2 minutter, og det startede mig forfra, som om jeg var en ny spiller. Det tog mit niveau tilbage til niveau 1, og jeg var på niveau 3, og det ødelagde min robot og gav mig de 3 begynderdele
Jeg forsøger at registrere min konto, da jeg mistede mine tidligere fremskridt og ønsker ikke, at det skal ske igen, men det virker ikke. Den lader mig ikke flytte markøren, og den bliver ved med at sige, at min e-mail er ugyldig, selvom den er korrekt.
Det er et fint spil. Men gør cheferne lidt sværere, gør også kasserne alt for dyre
udviklerne bliver mindre og mindre kompetente til bare at opgive dette spil helt, og af den grund er det ikke så godt, som det plejede at være
Det her var meget bedre dengang. Men alligevel forbliver det køligt. Forresten, hver gang jeg tænkte på at gå til kampagne, vil det ikke lukke mig ind. Bare fast der for utallige bånd. Løs dette ASAP.
Har ikke spillet det ENDU men ser fedt ud
Har spillet i næsten 2 år nu og kommer stadig tilbage hver dag, gameplay er en smule gentaget, men kunststilen og våbenpuljen holder spillet så frisk som nogensinde
ELSKER! dette spil er sjovt nemt at spille og uden besvær. Jeg har spillet andre mech-spil, og dette er det bedste. Behøver ikke at bruge penge, og du vil stadig blive ved med at bevæge dig fremad, elsker grafikken og våbnene, hvilket er et fantastisk udfordringsspil! Kan også chatte med venner og har ikke haft nogen fejl i 2 år. Yeaa Super Mechs!
det er et godt spil, men kan du fjerne varme- og energi-tinget, fordi mit campain-niveau har en boss, som bruger alle varme-ting og u spawn lige ved siden af det, så jeg bliver bare lukket ned og nu afinstallerer jeg. ordne dit spil
JEG ELSKER! elsker, elsker spillet, MEN jeg kan bare ikke finde Kin, ingen steder i syne, jeg har en masse af legendarer og jeg er niveau 90, men jeg har ingen mulighed for at få adgang til Kin eller se, hvor det ville være (i startområdet) mine to andre venner har det, men ikke mig. Hjælp? Vær venlig?
Dette spil er godt, men der er nogle problemer som at invitere en ven, hver gang du inviterer en ven, så siger serveren "invitation afslå", og de gode våben kan ikke findes efter nogle dage. Men spillet er godt nok til at ignorere problemerne
spillet går ned konstant, når jeg prøver at udføre nogen kampe