Post by unrundownpuworl on Feb 12, 2022 13:58:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Miljonair 2022 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Miljonair 2022 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code verhoog primogems ▞▞▞
▞▞▞ Miljonair 2022 2022 version ▞▞▞
Omdat geld niet kan worden opgenomen, maar de vraag is erg goed
Nutteloos. Bezig met laden . . . Bezig met laden . . . Bezig met laden.
Ik speelde dit spel terwijl ik wachtte op mijn Booster Vaccine Shot en het maakte mijn dag goed. Heel erg bedankt. Ik raad deze app ten zeerste aan. 😊
Weinig moeilijk deze game, maar ik ben dol op deze game, ik ben zo opgewonden om te spelen💜🇰🇷
Waardeloos
Deze game is heel erg goed voor kinderen en volwassenen
Het is echt leuk en plezierig ... met algemene kennisvragen, maar als ik mijn geld ontvang, geef ik de volle vijf blikken, maar ik vind het tot nu toe geweldig
Er zijn een aantal foutieve vragen/antwoorden. I AM SAM werd bijvoorbeeld geregisseerd door J Nelson, niet MY NAME IS SAM. Twee keer gebruikten ze het woord hoe in plaats van wie. Verspil je tijd niet.
Je kennis van de Engelse taal is verschrikkelijk. Ga terug naar de Engelse les van de 3e klas.
Het was een beheersbare game, hoewel ik in Dubai was, maar er zijn daar veel games !!
Teleurgesteld ️
Goed zo
Krijgen we geld tijdens het spelen van dit spel? ik moet het gewoon weten
Ik heb veel geleerd van deze app, nieuwe ontdekkingen en leer nog steeds meer. Ik geniet er echt van. Ik kan geen dag missen zonder het.wooow
Het heeft mijn verleden gewekt, maar ik studeer. Alles wat ik me herinner van mijn afgelopen dagen
Hoe verzamel je het geld dat je wint?
Goede moeilijkheidsgraad, spijtig dat de Nederlandstalige vragen soms betrekking hebben op Nederland en niet op België.
De app is prima en het is geweldig
TRIVIA QUIZ. Tricky & Fun Game Kviz gky
Dit is echt geweldig. ik raakte geïnteresseerd en n deze app nadat ik de show "wie wil miljonair worden" leuke app heb bekeken 😘😄😁 vind het geweldig
Geweldige applicatie! Alleen dat sommige vragen zich herhalen, waardoor het een beetje saai wordt, ik geef het drie sterren omdat we het zullen doen, het is niet perfect, maar het is oké
Ja
Te veel toevoegingen
Beoordelingen gemaakt door App of leugens. Vereist volledig NIEUW akkoord met beleid en ZEGT botweg advertenties dus meer leugens. NIET SPELEN VERWIJDEREN
Zeer goed spel voor kinderen en volwassenen
Blocky Cars tank games, online Hərəkət gzg
TRIVIA QUIZ. Tricky & Fun Game Kviz gky
Zo moeilijk en interessant
het helpt om studies te verbeteren
Deze app is perfect, ik ben er echt dol op, maar het enige dat me stoort in deze app is het aantal advertenties.
Dit is de beste app ooit. Het test je bekende alge, en ik gebruik het nu zo'n 2-3 jaar 👌👌👏🤝
Mijn IQ is veel verbeterd...dankzij dit....LOL😘😘
Geweldig, leuk en informatief
Een mooie uitdaging en manier om scherp te blijven.
Zou indien mogelijk 0 sterren geven. Vragen zijn geschreven door een niet-Engelse spreker. Te veel grammaticale fouten. Gewoon zeggen.
Di Tim Trieu Phu: Mới Nhất Đố vui kchd
goed. vragen hoe ze zijn verwoord en gespeld.
Zeer eerlijk spel. Ja, je kijkt naar advertenties, maar alleen om vooruitgang te boeken.
Het spel is goed en het heeft wat ervaringen
Uitzonderlijk en bewust
Ik geef je één ster als ik geld kan krijgen van deze applicatie. Ik zal de resterende vier sterren toevoegen
Ik vind het een geweldig en eenvoudig spel. Maar niet gemakkelijk probeer het aub