Post by unrundownpuworl on Feb 12, 2022 13:39:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Ben the Dog ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Ben the Dog IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrænset ressource ▞▞▞
▞▞▞ Talking Ben the Dog 2022 version ▞▞▞
Dette spil er virkelig sjovt og fantastisk, jeg kan godt lide mænd og deres venner, og videnskabsmandslaboratoriet er meget meget mere sjovt 😂😂😁🤣
Hvis dette spil havde prutter, ville det være bedre end bøvser, der ventede i den næste opdatering for prutter
Lol det faktum, at bakken svævede, får mig til at grine og 5/5 stjerne for u bcs Jeg støtter talking tom og annoncerne springer jeg ikke over, og jeg venter bare og ty til dette spil!!! 💖💖💖
Kan ikke downloade det LORT
Spil ikke dette spil Når jeg spiller dette spil, blev min bror, min lillebror bange, og ligesom dette spil er meget uhyggeligt og farligt, anbefaler jeg børn ikke at spille dette spil, fordi det er meget farligt, der er et menneske i hans hus, de vil komme og kidnappe dig⚠️⚠️ og jeg er stadig bange for dette spil😖😣
Dette er det værste spil i Outfit7, du nogensinde ved, at Ben er meget rodet, og hans smil er så skræmmende. Og stillingerne har vi kun nogle i starten, og så skal vi købe. Hvis du overvejer at downloade og specielt til småbørn gør det ikke. Det er meget skræmmende og slet ikke sjovt
Jeg hader dette spil. Jeg foretrækker min talende Tom eller min talende Angela mere. De er ærlig talt wayyyy bedre end dette.
Jury og Det kan.
Det er et godt spil
Har et problem med denne app Jeg bruger Samsung Galaxy j6 den starter ikke en anden telefon virker, men ikke denne anden anden talende Tom det fungerer fint kan du opdatere problemet til at starte normalt Jeg afinstallerede og geninstallerede igen virker stadig ikke
Det er normalt spil, det er en god app
Jeg kan godt lide spillet og videnskabslaboratoriet og telefonopkaldet og alt det der, men der er ikke rigtig meget at gøre...du kunne måske tilføje nogle minispil eller noget? Tak, jeg beholder det, men jeg synes bare, det bliver lidt kedeligt efter et stykke tid.
Sjovt
MEGA GUD
Jeg hadede det, det er ikke sjovt. Det eneste hunden gør er at lave eliksirer, og den ville have mig til at købe eliksirer for rigtige penge 🤑🤑😠😠 Jeg kommer ikke til at betale jeg er ung ☹️
Du må ikke have den festede æske og give ham en chance
Den er god den her app men det kunne være sejt vis der var to hunde en pige hund og en drege hund så vis man sagde snak med pige hinsen så sagde man en sætning og så sagde pigehunde det til drenge hunden
Dine spil er virkelig fremragende outfit7.....min drøm er at skabe "my talking ben... Like my tom as a pet plzzz....
Godt meget godt
talking ben er meget banger wheezing ramme og dårlige timings PANCHANGAM Jeg har det fint med de bedste og avancerede Tillykke med dine venner og 5installationer, du fortalte før Jeg tror det er en lille mængde PRO TTD Shivaji Live i en problematisk situation er det sir Alex Ferguson har allerede har vi sendt vores løfte til dine venner og familiemedlemmer af Lord Balaji. Jeg synes, det er en lille mængde PRO og dårlige timings PANCHANGAM Jeg har det fint med de bedste og 5 installationer, du fortalte mig til vores gruppelink sir pl
Alt for kedeligt plz tilføje nogle nye ting i det som outfits kjoler, minispil og badeværelse og sådan noget
Det er et meget ubrugeligt spil, det viser sig i laboratoriet, at du har brug for et dumt spil, hvis jeg kunne give det 0 stjerne, jeg ville have, men hvis du har rørt det, kan du ikke gå tilbage til 0 stjerner, så spild ikke dine data.
Godt xD
Jeg synes, at dette spil er fantastisk mest, når du kan ringe i telefonen og lave andre ting.
Dette spil er fantastisk Ben kan tale, og hvis han trykker på opkaldslægten, hvis han siger ben, du skal tale, er han en sjov person 😄
Bedrag dræber dig Jeg sagde som ingenting ligesom en masse talende Tom, du vil måske se ham Hvis du vil have information, er det som en talende Tom for at finde ud af, at jeg vil lave en masse information om en masse talende Tom, men denne er ond app, download den ikke tro mig 03:00 den vil dræbe dig måske, når du sover, den er lidt uhyggelig, det er den største ondskab, politiet burde tage sig af denne fyr seriøst
Det er så godt spil. Jeg har downloadet dette spil i dag. Jeg gav 3 🌟 🌟 🌟 👍👌👌👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌
Det er et fantastisk 👌 spil, men vi kan ikke putte ham i seng og få ham til at bade lav et nyt spil som ben 2 og behold disse funktioner i det, tak 😊
Jeg kunne ikke lide det, for alt hvad du gør er at spise, læse en avis og lave en eliksir, og det er ikke så sjovt. Idvice DOWNLOAD IKKE DETTE SPIL.
Kedeligt, ikke så sjovt, og der sker ikke rigtig noget.
Fint jeg elsker alle jeres produkter
Spillet er grimt Du kan tænke på den bedre opdatering
JEG HADER DETTE. Jeg mener, jeg er ikke så ond over for Ben der, MEN DER ER BOGSTALTLIGT INTET AT GØRE. Som om det måske ikke er for børn. Den har æblevin eller champagne. Eller andre drinks der. Og han reagerer ikke, hvis jeg siger noget. Ligesom jeg har set Laurenzside gøre det. Og jeg ved, at det kun er fra YouTube. Men jeg sagde noget, og han svarede ikke. Han har lige afsluttet opkaldet. Ligesom hvad pokker. Da jeg ringer til ham, siger han Ben. Det er alt, når jeg siger, jeg er i dit hus, det ender det. SOM BRUHH HVORFOR
app er det bedste, det er sjovt, fordi du kan lave naturvidenskabelige eliksirer, som om du måske en dag kan arbejde på skolen på Lakeside
Talking Ben Entretenimiento gmx
Meget sjovt spil jeg spillede det blev brændt ved at være en nottest så godt det også smider vand og mad det er så slemt hund kæledyr jeg vil ikke spille dette spil nogensinde igen
Dette spil er så sjovt, da jeg var syv, at jeg spillede det hele tiden med mine venner derhjemme, selvom de ikke kunne lide det nogle gange😂 Jeg spiller det stadig og er enig i, at der skal være en talende ben 2
Jeg hader det her spil, det skræmmer mig og det er skræmmende, og nogen sagde, at hvis du spørger ham, er klokken 03:00 to gange, så kommer han hjem til dig kl. 03:00 😱
Man skal til at downloade 26 MB ting
Den er fin, men den er ret kedelig, og der er ikke meget at lave
Sikke et tab af data og plads, den første side åbner ikke, mens vi venter i 2 timer eller 3 timer
Talking Ben the Dog Zabava uqi
Det er da okey... Det i labratoriet var sjovt^^
Car Driving School : Car Games ผจญภัย rvx
Det er et sjovt spil at spille! Men det er lidt kedeligt, jeg spiller det mest, når Angela eller Tom sover. Børn kan lide det. 4/5
Så godt.. skatte elsker det!
skuffet over, at jeg plejede at lege med denne app for længe siden, og den fik stadig de samme ting, ligesom ingen opdateringer overhovedet, du prøvede ikke engang!
Jeg kan godt lide spillet, men det tager alt for lang tid at downloade. jeg er en 8 årig.
Meget dorlit spil
Okay god app vis i vil downloade en god app så download Hay Day
Dette spil er meget godt for børn i alderen 1 til 3 år, mine begge børn nyder dette spil.
Ha det er de samme som har lavet det
말하는 개 토킹벤 엔터테인먼트 uhqq